Sportsko klađenje uskoro u portfoliju kompanije Dizni
Direktor kompanije Volt Dizni (The Walt Disney Company) Bob Čapek (Bob Chapek) izjavio je kako su za njegovu kompaniju ESPN i sportsko klađenje jedni od osnova daljeg razvoja i vizija kompanije.
Kako se navodi u izveštajima, Čapek je rekao kako želi da se stvori veća direktna povezanost između korisnika i gledalaca programa ESPN sa sportskim klađenjem. On je ujedno izjavio i da je to jedan od glavnih razloga zbog kojih Dizni i dalje ima vlasništvo nad ESPN, iako je do sada stiglo preko 100 različitih zahteva sa drugih strana o eventualnoj prodaji kompanije.
Zbog čega je sportsko klađenje važno za Dizni?
Govoreći na D23 događaju za fanove u Anahajmu, Čapek je izjavio kako je sportsko klađenje ono što želi mlađa populacija, svi oni ispod 35 godina i kako je to integralni deo njihovog sportskog života. On je takođe nagovestio da će i sam ESPN dobiti svoju aplikaciju za sportsko klađenje, iako nije precizirao kada bi se to moglo dogoditi.
Naravno, pitanje koje mnogi postavljaju jeste da li su Dizni i sportsko klađenje sinonimi, a Čapek je izjavio da su se vremena promenila i da po njihovom mišljenju sportsko klađenje zapravo jača ESPN brend i ne čini ga slabijim.
Ova vest dolazi kao iznenađenje, imajući u vidu da je kompanija Dizni veoma dugo bila protivnik sportskog klađenja i klađenja generalno. Ova je lobirala protiv svih oblika klađenja u blizini svojih hotela i objekata za posetioce, pa su čak blokirali ESPN sadržaje unutar svojih hotela i luna parkova.
Kako se čini, u konglomeratu su ipak shvatili da je u ovoj sferi industrije i njihova perspektiva i da se moraju prilagođavati zahtevima tržišta koji su sada drugačiji u odnosu na pre deset ili dvadeset godina. I pored toga, iz Diznija još uvek nisu saopštili više detalja o datumu kada bi moglo doći do ove važne promena.
A da li je samo kockanje etičko? Pokušali smo da odgovorimo na ovo goruće pitanje u našem tekstu koji možete da pročitate ovde.